Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hohewarte

28. 8. 2009 10:21
To by bylo tak krásně... ,kdyby Češi uměli přemýšlet.

Autore škoda, že jste se nepropracoval ve znalostech Rakouska- Uherska dál, než k šíření všeobecných plků.  Vzhledem k volbě vašeho pseudonymu bych vám doporučil, přečíst si alespoň něco třeba od Thomase Bernharda, abyste byl alespoň trochu schopen pochopit Rakousko a Rakušany.

Abych vám trochu v tom pochopení pomohl,  řeknu vám, že za Rakouska - Uherska se o Češích říkalo, že jsou národem kočích a služek .

Když vidím s jakým nadšením si byl tento národ  ochoten zvolit strany jako ODA , US, Důchodci za životní jistoty a.p a když vidím, s jakým nadšením se opět tento národ včetně vás  vrhá do volby další strany, o které ví jen to, co mu předhodí marketingové agentury, myslím si, že Rakušani v tom hodnocení českého národa měli pravdu. 

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

28. 8. 2009 7:34
A to se prý říká jak je JP vzdělaný

Houbeles je vzdělaný, používá lidové příměry aniž by si ověřil skutečnost (znát pravý stav věcí, asi by ten příměr nepoužil) a potom se jeho deštníci musí omlouvat.

0 0
možnosti
J

Jst1951

28. 8. 2009 5:33
Četl jsem a oceňuji

Konečně někdo řeklo pravdu. Žádný populismus,žádné sliby,žádní trsající umělci, žádné Brožové , Zhodnocení stavu, vysvětlení přáčiny,a návod jak z toho ven. Bravo.

S tím Rakouskem - Uherskem jste u mě zabodoval. A že Jyřík slintal cosi o žaláři národů? Nedivte se, on císař pán socany honil;-D;-D;-D a věděl dobře pročR^!!

0 0
možnosti
P

pěnice

28. 8. 2009 2:32
Do dnešního dne

jsem byla na vážkách,jestli opět volit ODS.Večer přišlo rozuzlení,když jsem zaslechla zprávu,jak se ODS a ČSSD vzácně shodli na tom,jak nás více oškubat,odrbat,prostěkolik jim máme nasypat do koryta.V tom se vzácně shodli.A já se rozhodla.Možná budu zase zklamaná,ale aspoň chvíli budu doufat,když dám hlas straně o které se tady píše.

0 0
možnosti
MS

Michal007

27. 8. 2009 23:52
Za vykradení stojí

i první půlka té krásné věty. Kdyby tady nebyly ty (politické) vosy ...

0 0
možnosti
JP

Jadap

27. 8. 2009 23:33
Taky jsem si pročítal

a je to snad poprvé, kdy strana slibuje "pot a slzy". K jedné věci mám výhrady - snaha dostat matku batolete co nejdříve do zaměstnání. Ví se, že první tři roky jsou pro dítě nejdůležitější, že dítě potřebuje péči pokud možno matky a to se mi jeví trochu proti přírodě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2145x
"Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe, kdo nic nechápe, je bezcenný. Ale ten, kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí… Čím hlubší poznání, tím větší láska… Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech."
Paracelsus
PS: Ano je to pseudonym, přišlo mi zmatečné používat své občanské jméno, když vrchní admin se jmenuje stejně. A navíc, od mé registrace tu přibyl další jmenovec.