Jan Dvořák

"Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe, kdo nic nechápe, je bezcenný. Ale ten, kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí… Čím hlubší poznání, tím větší láska… Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech."
Paracelsus
PS: Ano je to pseudonym, přišlo mi zmatečné používat své občanské jméno, když vrchní admin se jmenuje stejně. A navíc, od mé registrace tu přibyl další jmenovec.
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2145x

Jan Dvořák

Valentýn? Ne Tottenham :)

Já Valentýn měl vždycky rád, však dnes se k němu nechci znát. Ne snad proto, že jsem sám, na Strahov já lístek mám.

14.2.2008 v 8:01 | Karma: 13,23 | Přečteno: 948x | Diskuse| Ostatní

Jan Dvořák

Když bouchnou saze....

Zařekl jsem se, že se nenechám vyprovokovat a podle vzoru Jeho knížecí Jasnosti příští volbu prospím. Ale dnešní příspěvek pana poslance Jiřího Paroubka způsobil, že ve mne „bouchly saze“.

13.2.2008 v 16:55 | Karma: 32,12 | Přečteno: 1551x | Diskuse| Ostatní

Jan Dvořák

Je Peking blíž než Řím?

Ve středu začal křesťanský půst a ve čtvrtek čínský rok Krysy. Hádejte, co u nás mělo větší publicitu?

11.2.2008 v 8:36 | Karma: 11,34 | Přečteno: 851x | Diskuse| Ostatní

Jan Dvořák

A nejdeme špatným směrem?

Když tak sleduji tahanice kolem volby hlavy státu, začínám čím dál tím víc chápat, že mají pravdu ti, kteří volají po obnově monarchie.

10.2.2008 v 9:26 | Karma: 8,75 | Přečteno: 602x | Diskuse| Ostatní