Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Forrrest

29. 9. 2009 6:39
Sranda, s tou znalostí bible je to většinou přesně NAOPAK!

viz skepticsannotatedbible.com

Isaac Asimov to krásně vystihl: "bible je tím nejlepším argumentem pro ateismus, který byl kdy vymyšlen". Já jen dodám, že bibli (a tím i křesťanství) nemůže věřit žádný člověk, který má všech pět pohromadě, myslí racionálně, kriticky, má úctu k faktům, pravdě, a také nepokřivené morální cítění!!:-/

0 0
možnosti
PK

Ccecil

29. 9. 2009 7:32
...

Já si zase myslím, že nevěřit v Boha může snad jen arogantní nadutec vzhlížející se ve své pýše, nechápající naprosto nic.

Ale já na rozdíl od tebe nejsem tak hloupý, abych nepřipustil, že existuje také mnoho lidí, kteří ještě nedorazili na tu svou křižovatku, aby se ve smyslu první věty musely rozhodnout. Ty jsi to již evidentně udělal.

0 0
možnosti
A

akki

28. 9. 2009 23:45
Tak nám papež přijel,

všichni se milovali. Teď odjel a hurá do běžných závistí a podvádění. Není lepší, když se každý (věřící i nevěřící) bude chovat mravně, bez ohledu na státní návštěvy?

0 0
možnosti
MP

Vrah

29. 9. 2009 0:04
Re: Tak nám papež přijel,

Šlo by to bez té paušalizace?

A kdyby papež nepřijel, chovali by se ti, kteří jinak závidí a podvádějí, „mravně“? Pomohlo by jim, kdyby nepřijel?

0 0
možnosti
AR

Don don

28. 9. 2009 22:00
no

zajímavé čtení. Karma

0 0
možnosti
ŠS

vlči@ce

28. 9. 2009 21:48
a už nikdy nejezděte

Nevím jak pro koho, ale pro mne je, podle Bible,jen jeden Svatý Otec a ten je v nebesích! A jen jeden prostředník mezi Bohem a lidmi Pán Ježíš.

0 0
možnosti
MP

Vrah

29. 9. 2009 0:00
Re: a už nikdy nejezděte

Mně se taky nelíbí titulatura „otec“, ale k těm prostředníkům – vám nikdo nikdy víru nezprostředkoval? Ona k vám přišla sama od sebe? Nikdo na tom neměl podíl? Tak to jste v otázce víry asi tak na stejné úrovni, jako v otázce vzdělání Tarzan, který byl „vychován“ zvířaty a z knih (ač ho nikdo neučil mluvit, natoř číst), se naučil několik světových jazyků. ;-D

0 0
možnosti
C

coj@nato.2

28. 9. 2009 21:26
Pěkné postřehy

Zase konečně něco, co se dá číst a o čem zapřemýšlet.

KarmaR^

0 0
možnosti
RL

Limburger

28. 9. 2009 21:25
Proč tolik netolerance...

...místy až nenávistné? 8-o ?

0 0
možnosti
U

Ugero

28. 9. 2009 21:10
Proc se malo smeje ?

Na mne pusobil svoji mimikou trochu chladny, z titulu papeze musi dodrzovat toto

chovani? Trochu usmevu by snad neskodilo.

0 0
možnosti
ŠF

stev

28. 9. 2009 21:05
Líbí se mi Vaše kritika práce novinářů.

Fakt je, že když jsem kdesi četl o "rozdělování hostií", místo o "svatém přijímání", tak mne z toho málem piclo. Jestli takto fundovaně tito "novináři" komentují i jiné discipliny, tak pěkně děkuji.Rv

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

28. 9. 2009 20:50
karma

Jinak můžete kouknout na mých pár fotografií.

http://pavelkolar.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=103490

0 0
možnosti

franco.udine

28. 9. 2009 20:03
dojem účastníka

Já bych jenom připojil, že atmosféra v Brně byla opravdu zajímavá. Kdo to nezažil, nepochopí. Těch 120 000 lidí se opravdu modlilo a soustředilo, ne fanaticky. Alespoň to okolí, které jsem viděl kolem sebe. Při odchodu si lidé pomáhali, netlačili se, při výjezdu z parkoviště si všichni dávali přednost (jako u nákupních center). Ateistům je to směšně, protože pro ně vrcholem zábavy poskakovat zhulení při písni Když se u nás chlapi poperou. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2145x
"Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe, kdo nic nechápe, je bezcenný. Ale ten, kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí… Čím hlubší poznání, tím větší láska… Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech."
Paracelsus
PS: Ano je to pseudonym, přišlo mi zmatečné používat své občanské jméno, když vrchní admin se jmenuje stejně. A navíc, od mé registrace tu přibyl další jmenovec.