Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

astrudina

7. 12. 2009 23:29
Víte, kdovíjak to s tím hrozivým vlivem Neználka je?

Moje generace byla propagandou  zavalena dnes a denně, přesto tak nějak nepozoruji, že by se to ve mně ujalo, spíš mě to odpuzovalo... a to trvá dodnes, dřív mně vadila rudá propaganda, dnes mě odpuzuje zelená či eu propaganda:-(

Takže z Neználka jsem si vybrala to, co se mně líbilo a dodnes si pamatuji, jak jsem toužila mít taky kouzelnou hůlku, kterou bych si mohla vyčarovat zmrzlinu.Je to přitom jednoduché, stačí udělat za sebou tři dobré skutky, kterých si přitom nebudeme vědomi, a je to!;-D

Líbil se mi i druhý díl, jak valili ty velké plody a ze sladkých hrušek kapala sladká šťáva, jak je malenky léčily..

Když Neználek neohrozil mě a miliony jiných dětí dřív, tak se nestane nic ani dnešním dětem, kterým dnes a denně vymývají hlavu ekologickou výchovou a podobnou propagandou non plus ultra.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

8. 12. 2009 7:34
Re: Víte, kdovíjak to s tím hrozivým vlivem Neználka je?

ovoce a let balonem a následná léčba, to bylo v prvním díle.....

0 0
možnosti
K

kaktusak

7. 12. 2009 23:27
Neználka jsem nikdy neměl rád

Připadalo mi to jako propaganda. Ale jsou i jiné nebezpečné (tentokrát rasistické) knihy pro mládež: Pouští a pralesem, většina věcí od Maye a Londona...:-)

0 0
možnosti
AJ

astrudina

7. 12. 2009 23:36
Re: Neználka jsem nikdy neměl rád

No jo, Pouští a pralesem budou muset dnes asi kvůli  politické korektnosti asi zakázat, ne? Kdo to kdy viděl, aby černoch sloužil bílému chlapci a černoška bílé dívence, aby běloch byl statečný a Arabové lstiví únosci, co nedodrží slovo, co podvádějí kvůli svým mocenským zájmům, a vůbec. Knihu doporučuji spálit na hranici a každý, kdo ji četl nebo poslouchal rozhlasovou hru, bude muset za trest stokrát napsat: "Bílá holčička nebyla dobré mzimu a není správné dávat černochům v pralese korálky a zrcátka za odměnu".;-D

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

7. 12. 2009 22:43
Neznalek je docela unikatni v tom, jak se krasne cte...

...a pritom je to docela tvrda propaganda mirena na deti. Podle me nejrafinovanejsi dilo tohoto druhu, ktere jsem navic ja sam, coby male dite, neprokouknul. Kdo mi to tenkrat dal do ruky, kruci?! ;-D

Kdyz jsem byl vetsi tak jsem zasnul.

0 0
možnosti
C

cenzuraslova

7. 12. 2009 22:38
No už je zná cca milion občanů a dávají Nobela za dabing

http://www.youtube.com/watch?v=N-Kv_ir3j2o

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2145x
"Kdo nic neví, nic nemiluje. Kdo nic neumí, nic nechápe, kdo nic nechápe, je bezcenný. Ale ten, kdo chápe, ten i miluje, všímá si, vidí… Čím hlubší poznání, tím větší láska… Kdokoli si představuje, že všechny plody dozrávají současně s jahodami, neví nic o hroznech."
Paracelsus
PS: Ano je to pseudonym, přišlo mi zmatečné používat své občanské jméno, když vrchní admin se jmenuje stejně. A navíc, od mé registrace tu přibyl další jmenovec.